עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג על ידיי האדריכל המוביל רפאל ויצמן. הקמת גינות גג בעיצובים מדהימים שיגרמו לכם אושר.

לייעוץ ולמידע נוסף צרו קשר עוד היום: 077-7900719

האם כדאי לעצב גינת גג?

גם אם אינכם גרים בבית צמוד קרקע, אין הדבר אומר שאינכם יכולים ליהנות מן הטבע ומיופיו. גינות גג יכולות להיות הפתרון האידאלי עבורכם, במידה ויש בבית שלכם מרפסת. גינת גג המתוכננת נכון עשויה לשלב בין יופיו של הטבע לבין פונקציונליות מרבית.

כיצד מעצבים גינות גג?

עיצוב גינות גג יש לתכנן מראש בהתאם. התכנון צריך לקחת בחשבון את כמות השטח, צרכי בני הבית, תנאי מזג האוויר, שטחים עם אור וצל, שיקולי בטיחות ועוד. רק לאחר מכן ניתן לבצע הקמת גינת גג אשר תענה על כל הציפיות שלכם. גם תהליך של הקמת גינות גג צריך להתבצע באופן המקצועי ביותר, תוך דבקות בתכנון המקורי שסוכם עם הלקוח. עיצוב גינת גג שמוקמת בצורה מקצועית יוכלה לשרת אתכם לאורך זמן רב ולדרוש השקעה מינמלית של תחזוקה וטיפוח מצדכם. כך, בכל פעם שיהיה מזג אוויר יפה, גינת גג תוכל לשמש אתכם לישיבה נעימה בחוץ ולפינה קטנה של טבע גם באזור עירוני.

מעוניינים לעצב את הגג שלכם? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר וליהנות מייעוץ מקצועי 077-7900719

מה היתרונות בגינות גג?

אנשים רבים בעלי דירות בבניינים מסתפקים בגינת גג ללא צמחיה, עם מראה קר בלי שום ירוק בעניין, ואנחנו שואלים את עצמנו למה? למה לא לעצב גינת גג מושקעת ברמה של גינה פרטית? רפאל ידוע בכישרונו הרב בעיצוב גינות גג יפות במיוחד. העיצוב כולל דקים באיכות גבוהה, שילוב צמחיה מתאימה עם מערכת השקיה מתקדמת, פינת ישיבה מוצלחת עם פרגולה בהתאם לצורך. אם אתם תוהים האם ניתן לבצע עיצוב גינת בגג הבית שלכם? האם יש מספיק מקום? השאירו את העבודה ואת ההתלבטות לרפאל ויצמן הוא ידע לתכנון עבורכם גינת גג שגם תהווה מקום ירוק וטבעי וגם תיצור עבורם פינה שקטנה ויפה במיוחד.

אז למה חשוב שתהיה לכם גינת גג?

שאלה טובה וחשובה, חשיפה לטבע ולצמחיה הירוקה והרעננה יוצרת רוגע נפשי שלא ניתן לקבלו בתוך הבית בין הקירות המעוצבים, גינת גג מעוצבת עם צמחיה ירוקה , דק מעץ טבעי מביאה את הטבע לבית שלכם. יוצרת עבורכם פינה טבע מרגיע שבא אתם יכולים לשבת אחרים יום עבודה עמוס במיוחד. התרשמו מהפרויקטים המוצלחים של רפאל עיצוב גינות ותבינו כי רפאל מומחה בתחום. גינות גג יכולות לשלב בריכה, אך זאת אחרי בדיקת תשתיות הביות, באיזה משקל הגג יכול לעמוד. רפאל בודק כל מה שצריך במטרה שכל גינת גג תהיה בטיחותית במיוחד ולא תהווה מקור סכנה.

מה יש לקחת בחשבון?

רוצים שנעצב עבורכם גינת גג? אנו נבצע את העבודה בשמחה, רפאל ישמח לעמוד לשירותכם ולעצב ולתכנן עבורכם גינת גג מושלמת על פי רצונכם. אך יחד עם זאת חשוב מאוד, לאחר הקמת גינת גג יש לקחת בחשבון את התחזוקה שהיא דורשת, אחת לכמה חודשים יש לגזום את הצמחייה ולעצב מחדש את הצמחים. אנו נעמוד לשירותכם גם בתחזוקת גינות גג.

מה חשוב לדעת לפני בחירת מעצב גינות גג?

אין כמו לגור בבית קרקע, עם גינה צמודה, מושקעת ויפה. אך, גם אם אין זה המקרה אצלכם ואתם מתגוררים בדירת גג או בדירה עם מרפסת צמודה, תוכלו להגשים את החלום וליהנות מגינה מטופחת ומקסימה. עיצוב גינות גג הוא משימה מאתגרת מאד, אך בהחלט אפשרית והיא מצריכה פנייה לבעלי מקצוע, המציעים שירותי עיצוב גגות ומרפסות, ומביאים אתם ידע, ניסיון ויכולת מקצועית רבה. עיצוב שכזה הוא הזדמנות להכניס הביתה את הטבע, או, לכל הפחות, לקרב אותו אלינו מעט, וליהנות ממרחב ירוק ונעים הרבה יותר.

במה שונים שירותי עיצוב גינות גג מעיצוב גינות בתי קרקע?

עיצוב גינות גג שונה במהותו מעיצוב של גינות בתי קרקע, שכן כאן אין אדמה והשטח הוא שונה מאד מבחינת אופיו והדרישות שלו. מעבר לכך, יש גם את שיקולי הבטיחות שיש לקחת בחשבון (עניין הגובה והעמסת משקל) וכן שיקולים של אור וצל וגם רוחות, שיכולות להיות פעמים רבות חזקות מאד כשגרים בקומות הגבוהות. עיצוב גגות ומרפסות ייתן דגש רב יותר על שילובם של פתרונות ישיבה מחמיאים ויפים, פרגולות לעיתים, ואם השטח גדול מספיק, גם תוספת של דשא סינטטי שבהחלט יתרום לנראות עצמה, במקום דשא טבעי. דק גם הוא יכול לבוא בחשבון ולהקפיץ את המראה כולו וגם קירות ירוקים, אם הדבר מתאפשר. גינות גג יכולות לכלול בריכת שחייה אם תשתיות המבנה מתאימות לכך ולמעשה שלל של אלמנטים נהדרים היוצרים יחדיו גינה מושלמת. השטח, אמנם, קטן יותר לרוב בהשוואה לגינות בתי קרקע והוא עשוי לאתגר יותר, אך תודות לידע ולניסיונו של בעל המקצוע, אפשר לתכנן ולעצב גינה נפלאה גם בקומה הגבוהה.

מי מציע שירותי עיצוב גגות ומרפסות?

משרד רפאל ויצמן אדריכלות ותכנון נוף, הפועל בתחום מזה שני עשורים, מציע שירותי אדריכלות נוף בהתאמה, לרבות עיצוב גינות גג ומרפסות. כל זאת, תוך התייחסות לתנאי המקום ובעיקר לצרכיו ולדרישותיו של הלקוח. מתגוררים בבניין, בדירת גג או בדירה עם מרפסת ורוצים ליהנות מגינה יפה, מושקעת וגם נעימה? צרו אתנו קשר בטלפון 052-3391753 או 077-7900719